loading...
بزرگترین سایت مداحی
امیر حسین پوررفعتی بازدید : 3619 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای

شهید گمنام سلام،خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون

شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟

وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

شهید گمنام،دوباره زائرت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام،بازم کبوترت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو،تا کی می خوای سکوت کنی!

شهید گمنام بگو،پس کی می خوای فکری برای بغض توی گلوت کنی؟

راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی مادر نصفه شبا با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه!

راستی کسی نیست مادر و حتی یه دکتر ببره،چرا اینجا خوابیدی؟

خودم می دونم،شرمنده پلاکتم،وای،وای

مدیون اشکِ فرزند بی پناهتم،وای،وای

حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم!

حق داری هر چی بگی،به روم نیار گلایه هاتو خودم دارم دق می کنم!

باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه کاری برا غوغای محشر می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور!


download madahi

برچسب ها sms آشنایی با غذاهای ترکمنی آموزش آشپزی آموزش سی پنل آموزش کامپیوتر آندروید آوای انتظار همراه اول اجتماعی احمدی نژاد اخبار اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار اینترنت اختر شناسی ادبیات ارتباطات داده ایی ارز ازدواج ازدواج موفق ازدواج های اینترنتی ازدواج های فامیلی اس ام اس اس ام اس جدید اس ام اس فارسی اس ام اس مناسبتی استقلال اسرائیل اسلام شناسی اسمس اطاق های گفتگو اطاق گفتگو فارسی اقتصاد اقتصادی المپیک امامت امامت امام حسین(ع) امامت امام سجاد(ع) امام جواد علیه السلام امام حسن امام زمان امام زین العابدین امام شناسی امام علی امام محمد باقر علیه السلام امور دام انتخاب شوهر انتخاب همسر انجمن های پیچک انجمن پیچک اندروید انواع غذا اوراکل اپل ایبوک موبایل ایستگاه شکم اینترنت اینترنت و شبکه بازی آنلاین باغ مارشال بیمه بیوگرافی تاریخ تمدن مصر باستان تاریخ تمدن چین تزیین تشرفات تلویزیون تنهایی تولد مجازی تولد کاربران سایت پیچک جالب جوک حضرت محمد (ص) حوادث خبر خبر جدید خدمات بی سیم خسرو خنده دار خواستگاری خودرو خیریه داستان داستان جالب داستان های جالب داستانهای مذهبی داستان های ملانصرالدین داستانک داستان کوتاه دام و طیور دامپروری دامپزشکی دانشگاه پیام نور دانلود دانلود ebook دانلود ایبوک موبایل دانلود رمان دانلود رمان ایرانی دانلود رمان با فرمت جار دانلود رمان با فرمت جاوا دانلود رمان جاوا دانلود رمان جدید دانلود رمان جذاب دانلود رمان رایگان دانلود رمان موبایل دانلود کتاب دانلود کتاب با فرمت جاوا دانلود کتاب جاوا دانلود کتاب موبایل دانلود کتاب موبایل با فرمت جاوا دستور العمل های غذایی دسر دعا دولت دین راهنمای کامپیوتر رایانه رمان ایرانی رمان با فرمت جاوا برای موبایل رندگینامه امامان رهبری روانشناسی زلزله زندگی اجمالی امام سجاد(ع) زندگی اجمالی امام صاق(ع) زندگی نامه امامان زندگینامه امامان زندگینامه امام سجاد زندگینامه حضرت فاطمه(س) زندگینامه حضرت محمد(ص) زندگینامه معصومین زن و شوهر زیبا زیبا .جالب. قشنگ. باحال زیباو جالب زیبا و قشنگ وجالب زیبایی سامسونگ سفره آرایی سنت ازدواج سیاسی سیسکو سیما سینما شب قدر شرح دعا شعر شعر عاشقی شهادت شیر بها ضرب المثل های قدیمی طرز تهیه طنز عاشق عاشقانه عشق علوم دام عکس فاطمه زهرا(س) فال و طالع بینی فرهنگ فرهنگی فروغ فرخزاد فناوری فناوری اطلاعات فوتبال فیلم لاریجانی لپ تاپ لینوکس ماه رمضان مایکروسافت متن متن عاشقانه متن های عاشقانه مجلس مذهبی مراسم خواستگاری مرغداری مرگ مسیج معرفی گوشی معیارهای ازدواج مقالات آموزشی کامپیوتر مقالات اینترنت مقالات ک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به بزرگترین سایت مداحی خوش آمدید. امیدوارم از این وبلاگ خوشتان آمده باشد. مدیر وبلاگ:امیر حسین پوررفعتی-علی هلالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام مداح را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 2,365
  • بازدید کلی : 23,828
  • کدهای اختصاصی

    كد نوحه

    كد مداحی

    رنک الکسا